A storia di u sviluppu attuale di Oupin

Xingtai Oupin Auto Parts Sales Co., Ltd. hè specializatu in a produzzione di supporti di mutore di alta qualità, cuscinetti di supportu centru, guarnizioni, boccole di gomma è parechje altre parti di gomma anti-vibrazione per 33 paesi è regioni in u mondu.
In u 2021, di fronte à l'impattu severu di l'epidemia mundiale di pneumonia di a nova corona, l'impurtazione è l'esportazione di u cummerciu esteru di a nostra cumpagnia anu mostratu sempre una forte resilience.In face di parechje difficultà è sfide, hà datu un rapportu abbagliante.
In l'annu passatu, l'espurtazioni di u cummerciu esteru di a nostra cumpagnia dimustravanu e caratteristiche di "miglià a qualità di l'espurtazioni di u cummerciu esteru, ottimisà a struttura di u cummerciu, diversifica u mercatu cummerciale, accelerà u rinfurzà cuntinuu di a vitalità di u corpu principale, è ottimisate continuamente a struttura. di i prudutti d'esportazione".

nutizie 5

In u 2021, tutte l'esportazione di a nostra cumpagnia di cummerci di u cummerciu esteru aumenterà.I cuscinetti di supportu di u centru, i supporti di u mutore, i sigilli, etc., anu da più di 20% annu, rispettivamente.
In più di a guida strategica sàvia di u presidente, i rializazioni di Oupin oghje sò ancu inseparabili da a perseveranza è a persistenza silenziosa di l'impiegati eccezziunali è di e stelle di serviziu.Sò cuscienziosi è travagliadori, è utilizanu azzioni pratiche è forza per inspirà tutti à travaglià diligently., u travagliu duru hà da pagà, è anu ancu cullatu à novi alture per a Cumpagnia di Oupin
Parlendu di i mutivi principali di a crescita rapida di u cummerciu esteru di a nostra cumpagnia, di a vendita è di l'analisi post-vendita, hà dettu chì, prima di tuttu, grazia à una seria di misure maiò lanciate da u paese per apre à u mondu esternu, hà prumuvutu un novu giru di apertura altu livellu à u mondu esternu, chì permette à Oupin à cuntinuà à sviluppà novi marcati, seguita da u rinfurzà cuntinuu di l 'attività di l 'affari di a nostra cumpagnia, chì hà ghjucatu un rolu impurtante in stabilizing u funziunamentu di u cummerciu esteri di Oupin.
Standing nant'à un novu puntu di partenza, avemu bisognu di cullà a forza cumuna di u populu di Oupin à pianificà un sviluppu più stabile di Oupin.Lasciamu unisce, torce in una corda, travaglià dura à un locu, è fà sforzi cuncertati à creà una nova cumpagnia Oupin.brillanti


Tempu di Post: 26-May-2022